Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

Regulamin sprzedaży wysyłkowej firmy P.H.U. MEGATRON Piotr Magiera
Złożenie zamówienia oznacza równocześnie akceptację poniższych warunków:
Właściciel e-Sklepu:

P.H.U. MEGATRON Piotr Magiera
32-005 Niepołomice
ul.Płaszowska 35/8
tel; +48 122813396 , 603743704
e-mail: megatron.p.m@interia.pl
internet:megatron.malopolska.pl
NIP: 6831117311
REGON: 351208160
nr konta bankowego:
48 1050 1445 1000 0090 4097 6525
ING Bank Śląski

Adres Magazynu Sklepu internetowego(sklep stacjonarny):
P.H.U. MEGATRON Piotr Magiera
32-005 Niepołomice
ul.Rynek 9

1. Składanie zamówienia.

1.1.
Kontrahent składający zamówienie w e-Sklepie jest obsługiwany przez Magazyn Sklepu Internetowego prowadzony przez Właściciela e-sklepu.

2. Rodzaje płatności za zamówiony towar.

2.1.
Kontrahent składający zamówienie w e-Sklepie ma do wyboru kilka rodzajów płatności za towar: "Przedpłata", "Płatność On-line" oraz "Płatność przy odbiorze".

2.2.
Wybierając płatność typu "Przedpłata", kontrahent decyduje się na dokonanie przelewu bankowego odpowiedniej kwoty na konto Właściciela e-Sklepu.

2.3.
Wybierając "Płatność On-line" kontrahent decyduje się na jedną spośród płatności internetowych, jakie oferuje e-Sklep: płatność za pomocą przelewu elektronicznego lub płatność z wykorzystaniem kart płatniczych.
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.

2.4.
Wybierając "Płatność przy odbiorze", kontrahent decyduje się na zapłatę gotówką za towar wraz z kosztami wysyłki i pobrania należności wprost kurierowi dostarczającemu mu zamówiony towar lub na zapłatę gotówką za towar przy jego odbieraniu w Magazynie Sklepu internetowego(sklep stacjonarny).

3. Realizacja zamówienia.

3.1.
Po otrzymaniu zamówienia Magazyn Sklepu Internetowego niezwłocznie przystępuje do jego realizacji. O stanie realizacji zamówienia Kontrahent jest informowany za pomocą maila.
3.2.
Kontrahenci składający zamówienie z płatnością typu "Przedpłata" powinni niezwłocznie po złożeniu swojego zamówienia dokonać płatności. Będąc w trakcie finalizacji składania zamówienia Kontrahent może otworzyć i zachować plik zamówienia w postaci PDF, w którym podane są szczegóły konieczne do dokonania przedpłaty.
Przy tego typu zamówieniach do ich realizacji Magazyn Sklepu Internetowego przystępuje dopiero po otrzymaniu płatności. Czas oczekiwania na wpływ to 7 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

3.3.
Kontrahenci składający zamówienie typu "Płatność On-line" są przekierowywani na bezpieczną stronę operatora Dotpay.pl, gdzie wybierając jedną z możliwych form płatności mogą ją sfinalizować.
Przy tego typu zamówieniach do ich realizacji Magazyn Sklepu Internetowego przystępuje dopiero po otrzymaniu płatności. Czas oczekiwania na wpływ to 8 godzin, licząc od godziny złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

3.4.
Wartość zamówienia z płatnością typu "Przy odbiorze ", z uwagi na regulamin firm kurierskich, nie może przekraczać 10 000 PLN brutto.


4. Anulowanie zamówienia.

4.1.
Istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia. W tym celu należy zadzwonić do P.H.U. MEGATRON Piotr Magiera pod nr telefonu 122813396, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

4.2.
Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już zrealizowane i jest w fazie wysyłki do Kontrahenta.

4.3.
Każde zamówienie ma termin ważności 7 dni od daty jego złożenia. Zamówienia z płatnością typu "Przedpłata" niezrealizowane z powodu nieuregulowania należności oraz zamówienia typu "Odbiór własny" będą automatycznie anulowane po upłynięciu 7 dni.

4.4.
Przy płatności "On-line" zamówienia będą automatycznie anulowane po ośmiu godzinach od ich złożenia w przypadku: wycofanie się kontrahenta z płatności przed jej sfinalizowaniem, braku spodziewanych środków w wyznaczonym terminie (8 godzin) lub braku pomyślnej autoryzacji przez Operatora płatności.
5. Czas realizacji.

5.1.
Właściciel e-Sklepu stara się, aby był on jak najkrótszy, jednak Magazyn Sklepu Internetowego nie pracuje w soboty i niedziele. Dlatego procedura obsługi zamówienia złożonego w piątek wieczorem, w sobotę lub niedzielę zostaje rozpoczęta dopiero w poniedziałek.

5.2.
Zamówiony towar jest wysyłany w ciągu 48 godzin od momentu rozpoczęcia procedury obsługi zamówienia.
6. Sposób dostawy przesyłki oraz opłaty za przesyłkę.

6.1.
Wysyłki są realizowane za pomocą firm kurierskich. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 1 - 5 dni.



6.3.
Szczegóły dotyczące opłaty za przesyłkę i ewentualne koszty pobrania należności zostają podane na zestawieniu w trakcie finalizacji składania zamówienia .
Opłata za przesyłkę jednej paczki wynosi od 11,00 do 43,05 PLN brutto, w zależności od jej masy i gabarytów.
Koszty pobrania to 3,69 PLN brutto, niezależnie od wartości przesyłki.
7. Reklamacje.

7.1.
Wszystkie pozycje w ofercie objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji wynosi od 1 roku do 2 lat i jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz od producenta. Towary wyprzedażowe i poserwisowe objęte są roczną gwarancją.
Szczegóły dotyczące okresu gwarancji są umieszczone na karcie każdego towaru.

7.2.
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar ma jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, ewentualnie występuje niezgodność zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem, należy postępować zgodnie z zasadami określonymi w Szczegółach dotyczących reklamacji.

7.3.
W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami wysyłki. Przy reklamacji należy podać numer rachunku bankowego, na które mają trafić pieniądze przy ewentualnym ich zwrocie.
8. Zwroty.

8.1.
Kontrahent ma prawo do odstąpienia od umowy, czyli dokonania zwrotu kupionego za pośrednictwem e-Sklepu towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Dotyczy to zakupu realizowanego wysyłkowo, dokonywanego przez Kontrahenta detalicznego (konsumenta), nie dotyczy to natomiast podmiotów gospodarczych (firm).

8.2.
Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.

8.3.
Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 8.2. i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

8.4.
Zwracany towar należy wysłać do Właściciela e-Sklepu na własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu otrzymanego z towarem oraz Oświadczenie konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru.
9. Polityka prywatności.

9.1.
Administratorem danych, w tym Danych Osobowych Kontrahenta jest Właściciel e-Sklepu.

9.2.
Pełne informacje na temat przetwarzania danych znajdują się w dokumencie Polityka Prywatności.

10. Informacja o towarach.

10.1.

Dokładamy wszelkich  starań , aby podane zdjęcia były w pełni prawidłowe i kompletne. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z właścicielem e-sklepu. Prezentowane informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Witryna stworzona na platformie