Procedura reklamacyjna
REKLAMACJE
1. W przypadku wykrycia wadliwości produktu, klient zobowiązany jest do telefonicznego skontaktowania się z pracownikami sklepu megatron.pasaz24.pl , a następnie złożenia pisma reklamacyjnego w formie elektronicznej (e-mail) lub tradycyjnej, pismo powinno zawierać:
- dane klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr telefonu),
- datę zakupu towaru,
- kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura),
- opis nieprawidłowości/wadliwości towaru
Kopia lub oryginał wyżej wymienionego pisma koniecznie musi zostać wysłana wraz z reklamowanym towarem, w przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana. W każdym przypadku klient odsyła towar na swój koszt na adres firmy (lub dystrybutora) za pośrednictwem Poczty Polskiej (standard lub priorytet). W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest Klientowi, i powtórne dostarczenie odbywa się na koszt firmy.
2. Nieprawidłowości czy niezgodności związane z zamówieniem należy zgłosić niezwłocznie przez e-mail lub telefonicznie.
3. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy kradzieży w transporcie.
4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, w tym czasie sklep zobowiązuje się poinformować klienta o uznaniu, bądź odrzuceniu roszczenia reklamacyjnego. Jeżeli w tym terminie klient nie otrzyma takiej informacji, reklamację traktuje sie jako uznaną. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.
FORMULARZ REKLAMACJI
Miejscowość, data………………………
Imię i Nazwisko konsumenta:
……………………………
Adres konsumenta:
……………………………
……………………………
Tel. Kontaktowy
……………………………
Adres e-mail:
……………………………
Nazwa i adres przedsiębiorcy:
P.H.U. Megatron Piotr Magiera
32-005 Niepołomice
Rynek 9
Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:
1) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
2) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
3) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………
Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.
Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.
W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:
1) przedstawienia przez Państwa* propozycji w zakresie usunięcia wady,
2) wymiany towaru na nowy,
3) usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Państwa. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia;
4) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………
Podpis konsumenta
*niniejsze oświadczenie należy wydrukować, wypełnić,
opatrzyć własnoręcznym podpisem i wysłać na podany
powyżej adres lub na megatron.p.m@interia.pl